Scroll to top

Cumpara produse in valoare de 1000 lei TVA inclus in perioada 14.02-14.03.2019 si intri automat in tombola pentru castigarea, ,la alegere, a unui scuter Vespa sau a unui ATV CF Moto.

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Yamaha

Yamaha PW50 '18

Neinmatriculabil fara TVA
1261 EUR

TVA inclus
1501 EUR

Yamaha PW50 2018. Dedicată micilor aventurieri, Yamaha PW50 este o motocicletă de copii cu vârste cuprinse între 4 și 7 ani, proiectată să ofere juniorilor o doză mare de distracție păstrând o notă crescută de confort și siguranță, spre încântarea părinților. Motorizarea modernă oferă o putere moderată dar suficientă pentru ca pilotul să poată savura primele sale experiențe off road, iar datorită cutiei de viteze automată se va putea concentra mai mult la traseu și mai puțin la vehicul. Frânele sigure și precise pe tambur vor asigura îl vor ajuta să depășească situațiile dificile, iar greutatea redusă de doar 39kg îi va permite să se afle în control deplin asupra motoretei în fiecare secundă. Recomandată copiilor cu un apetit crescut pentru adrenalină și pasionați de lumea moto dar și părinților care doresc să-l știe pe cel mic în deplină siguranță, PW50 le oferă juniorilor amintiri de neuitat iar părinților siguranța unei curse line și lipsită de griji.

- motor monocilindric, în 2 timpi, înclinat spre față, 49cc
- rezervor combustibil de 2L
- răcire cu aer
- sistem limitare viteză
- sistem de frâne pe tambur
- transmisie finală pe cardan
- cutie de viteze automată
- cadru din țeavă tubulară de oțel
- greutate de 39kg
- suspensie spate cu unitate oscilantă, cursă de 50mm
- suspensie față cu furci telescopice
- pornire cu kickstarter

 

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 2 timpi
Putere : 3 CP
Capacitate : 49 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : automata
Rezervor : 2 l
Racire : cu aer
Transmisie : pe cardan
Sistem pornire : kickstarter
Suspensie fata : furca telescopica
Suspensie spate : Unit Swing
Frana fata : tambur
Frana spate : tambur
Anvelopa fata : 2.50-10 4PR
Anvelopa spate : 2.50-10 4PR
Lungime : 1245 mm
Latime : 575 mm
Inaltime : 715 mm
Greutate : 39 KG
Inaltime sa : 485 mm
Garda la sol : 105 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2018
Culori : albastru
Tip motocicleta : Cross

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.