Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha MT-10 ABS '18

Yamaha MT-10 ABS '18
Yamaha MT-10 ABS '18
Yamaha MT-10 ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha MT-10 ABS 2018. Una dintre cele mai performante motociclete naked disponibile la ora actuală, MT-10 face parte dintr-o serie inovatoare de motociclete de stradă complet pregătite pentru a lua cu asalt asfaltul orașelor. De la motorizarea modernă și extrem de eficientă de 998cc până la sistemele electronice cu care este echipată, această bijuterie a ingineriei moderne deține toate atuurile de care aveți nevoie pentru a vă face remarcat.  Acest model de hyper naked ce deține caracteristici super sport are motorul, șasiul și suspensiile derivate din bine cunoscuta serie de Yamaha YZF-R1, oferind pe lângă o accelerație de inegalat și o manevrabilitate de top alături de confort sporit. Sistemele electronice principale cu care se afirmă sunt sistemul de control al tracțiunii ce va ajuta vehiculul să se adapteze traseului, sistemul QSS de comutare rapidă și eficientă a treptelor de viteză fără pierderea puterii, sistemul YCC-T de control electronic al accelerației și desigur, nelipsitul sistem ABS ce va oferi o frânare precisă și puternică. Toate acestea și multe altele însumează un model remarcabil, rapid, fiabil, și puternic, cu o structură dinamică ce oferă pe lângă agilitate și un look atractiv pentru a vă putea afirma în orice situație, atrăgând atât privirile cât și admirația celor din jur.

- motor în 4 cilindri CP4, 4 timpi, DOHC, răcit cu lichid, 998cc, 158cp
- motor, şasiu şi suspensie derivată din seria YZF-R1
- YCC-T, D-MODE şi sistem de control al tracţiunii
- capacitate rezervor 17 litri
- poziţie de pilotare verticală, cu înclinare înainte
- frâne de ultimă generație cu ABS şi etriere montate radial
- frână față hidraulică cu discuri duble, 320 mm
- frână spate hidraulică cu mono disc, 220 mm
- consum de 8L/100km
- cutie de viteze cu 6 trepte cu sistem QSS de schimabre rapidă a treptelor
- transmisie pe lanț
- ampatament scurt, de 1400 mm, pentru agilitate de primă clasă
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 120 mm
- suspensie spate reglabilă, link-type cu basculă și amortizor, cursă 120 mm
- pornire electrică
- siluetă dinamică, având masa concentrată în partea din față
- cadru Deltabox din aluminiu
- ambreiaj Assist & Slipper
- afișaj LCD multifuncţional

 

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.