Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Ninja H2 SX ABS '19

Kawasaki Ninja H2 SX ABS '19
Kawasaki Ninja H2 SX ABS '19
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Motocicleta Kawasaki Ninja H2 SX este o motocicletă supersport remarcabilă prin performanță, dotări și stil, echipată cu un motor de 998cc 197cp dotat cu supercharger pentru accelerație explozivă, dar care reușește să păstreze un grad ridicat de eficiență de 5.7L/100Km la un rezervor de 19L pentru autonomie extinsă. Puterea motorizării este deosebit de controlabilă deoarece Ninja H2 SX vine echipată cu o colecție cuprinzătoare de sisteme electronice de control precum cruise control, tehnologia de control la virare Kawasaki Cornering Management Function (KCMF), unitatea de măsurători inerțiale Bosch, sistem de control al tracțiunii cu 3 moduri (Kawasaki Traction Control - KTRC) si tehnologiile de frânare Intelligent anti-Lock Brake System și Engine Brake Control (KIBS și KEBC). Toate acestea sunt montate pe un cadru de tip Trellis, remodelat pentru a permite acomodarea unui pasager și montarea cutiilor laterale de transport. Pe lângă specificațiile tehnice, modelul are un aspect modern și atractiv în stil clasic Ninja, cu o schemă grafică bazată pe combinarea griului mat cu cel lucios - rezultatul este o motocicletă de stradă cu performanțe de competiție, creată pentru un fin cunoscător în căutarea senzației de viteză.

- motor cu injecție de 998cc 197cp, 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve DOHC
- supercharger
- răcire cu lichid
- suspensie față reglabilă cu furcă inversă
- suspensie pe spate reglabilă de tip New Uni-Trak cu piggyback
- frână pe față cu 2 discuri semi-flotante de 320mm, etriere monobloc cu 4 pistoane
- frână pe spate cu 1 disc de 250mm, etrier cu 2 piston
- cutie de viteze cu 6 trepte
- transmisie de tip Dog-Ring
- consum mediu de 5.7L/100Km
- capacitate rezervor 19L
- cadru Trellis din oțel, remodelat pentru sarcină maximă crescută
- sistem Kawasaki Cornering Management Function (KCMF) pentru asistență la viraje
- sistem Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System (KIBS) pentru frânare precisă și eficientă
- sistem Kawasaki Engine Brake Control (KEBC) pentru reglarea parametrilor frânei de motor
- sistem Kawasaki Traction Control (S-KTRC) de control al tracțiunii
- sistem de măsuratori inerțiale Bosch IMU
- sistem de motormanagement cu 3 moduri: Full, Middle și Low
- instrumentație de bord cu turometru analog și ecran LCD multifuncțional
- șa cu 2 locuri și design ergonomic pentru comfort sporit
- sistem ABS
- ambreiaj Assist & Slipper
- sistem electronic de Cruise Control
- indicator rulare economică

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 160€ + TVA.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.