Kawasaki Ninja H2 SX ABS '18
Acest model nu mai face parte din oferta noastra.
Vezi actualul model: Kawasaki Ninja H2 SX ABS '19
Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.
* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.
Descriere
Kawasaki Ninja H2 SX ABS 2018. Model super sport care se remarcă atât prin performanțele de top pe care le oferă cât și printr-un design unic și dinamic. Potrivită atât pentru oraș cât și pentru călătoriile lungi din afara sa, Ninja H2 SX se evidențiază față de restul seriei Ninja prin faptul că estela fel de versatilă și adaptabilă oricărui tip de drum, fiind capabilă să ofere atât o accelerație incredibilă cât și un confort inegalabil. Dispune de un motor de 998cc care dezvoltă nici mai mult nici mai puțin de 197 cai putere, echipat cu supercharger pentru o accelerație explozivă și sisteme electronice de asistență și control precum cruise control, ABS pentru frânare precisă, Kawasaki Engine Brake Control pentru reglarea paramentrilor frânei, Kawasaki Traction Control pentru un control al tracțiuni superior și multe altele. În plus motocicleta dispune de un cadru Trellis proiectat să acomodeze un pasager în același timp permițând montarea cutiilor laterale de depozitare și cu sistemul Ergo-Fit în completare oferă un confort sporit ambilor utilizatori. Adăugați specificațiilor tehnice o arhitectură de design impecabilă, cu trăsături fin conturate și colțuri ascuțite pentru un dinamism crescut, toate completate de o schemă de culoare neagru metalizat și gri mat, și veți obține un model extem de performant gata să vă poarte pe cele mai lungi drumuri în cele mai bune condiții.
Caracteristici standard:
- motor cu injecție de 998cc 197cp, 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve DOHC
- suspensie față reglabilă cu furcă inversă
- ambreiaj Assist & Slipper
- sistem electronic de Cruise Control
- sistem Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System (KIBS) pentru frânare precisă și eficientă
- frână pe față cu 2 discuri semi-flotante de 320mm, etriere monobloc cu 4 pistoane
- sistem Kawasaki Traction Control (S-KTRC) de control al tracțiunii
- șa cu 2 locuri și design ergonomic pentru comfort sporit
- sistem de motormanagement cu 3 moduri: Full, Middle și Low
- răcire cu lichid
- supercharger
- cutie de viteze cu 6 trepte
- sistem Kawasaki Engine Brake Control (KEBC) pentru reglarea parametrilor frânei de motor
- consum mediu de 5.7L/100Km
- instrumentație de bord cu turometru analog și ecran LCD multifuncțional
- sistem Kawasaki Cornering Management Function (KCMF) pentru asistență la viraje
- indicator rulare economică
- sistem ABS
- suspensie pe spate reglabilă de tip New Uni-Trak cu piggyback
- sistem de măsuratori inerțiale Bosch IMU
- transmisie de tip Dog-Ring
- frână pe spate cu 1 disc de 250mm, etrier cu 2 piston
- capacitate rezervor 19L
- cadru Trellis din oțel, remodelat pentru sarcină maximă crescută
Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 160€ + TVA.
Motocicletă de vânzare și în rate.
Istoria Kawasaki
Despre Kawasaki
"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.
Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.
Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.
Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe coasta de est .
In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.
In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.
Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta piata in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.
Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.