ASISTENTA RUTIERA A24


TERMENI ȘI CONDIȚII


A. Vehicule eligibile


1. Vehiculele, cu vârsta maxima de 10 ani, fara limita de kilometri.
2. Inmatriculate în Romania.


B. Vehicule excluse


1. Vehiculele care prezintă orice tip de modificări care nu sunt acceptate de legislația circulației rutiere din România.
2. Vehiculele de competiții moto-sportive, vehicule care se antrenează sau participă la competiții moto-sportive.
3. Cele care fac parte din urmatoarele categorii: taxi, scoala, politie, rent-a-car, ambulanta, pompieri, companii de curierat.
4. Vehicule care nu sunt in conformitate cu legislatia rutiera din Romania.
5. Vehiculele avariate in cazul in care avaria este cauzata de defectiunea remorcii tractate.
6. Vehiculele avariate in cazul in care avaria acestuia este cauzata de incarcatura trasportata.

 

C. Conducători autorizați


1. Un conducător autorizat va însemna toți conducătorii auto autorizați de proprietarul vehiculului și toți pasagerii autorizați până la numărul maxim de locuri așa cum este prevăzut în specificațiile producătorului. Autostopistii sunt excluși.
2. Se vor asigura serviciile de asistență rutieră și la domiciliul sau reședința conducătorilor auto autorizați.
3. Conducătorul autorizat trebuie să aibă permisul de conducere valabil. Nu se vor acorda serviciile de asistență rutieră persoanelor aflate sub influența băutirilor alcoolice, drogurilor, substanțelor halucinogene.

D. Durata produsului
1. Produsul AR RO începe dupa 48h de la inregistrare pe platforma A24 si efectuarea reviziei și este valabil 60 luni.

 


E. Acoperirea teritorială


1. România - acoperire NATIONALA

 


F. Evenimente acoperite


1. În cazul în care un vehicul eligibil nu poate porni sau nu mai poate continua călătoria pot fi solicitate serviciile de asistență rutieră.
2. Sunt acoperite toate evenimentele rutiere care au loc pe drumurile publice cu carosabil asfaltat.
3. În cazul în care este necesară recuperarea vehiculului din afara carosabilului, aceasta se va realiza contra cost.

 

G. Evenimente neacoperite (excluderi)


1. Cele cauzate de calamități naturale, război sau riscuri de război, greve, confiscări, restricții impuse de autorități guvernamentale, interdicții oficiale, piraterie, efecte ale exploziilor;
2. Cele cauzate de marfa transportată;
3. Cele cauzate de defectarea remorcii tractate;
4. Cele care apar în timpul utilizării de către un conducător auto neautorizat sau un conducător auto fără permis de conducere;
5. Chei pierdute sau furate.
6. Evenimentele care nu sunt imobilizante


H. Servicii de asistență rutieră primare


1. Roadside assistance


• Este serviciul de depanare a vehiculului avariat realizat de către o echipă de intervenție la locul incidentului. Echipa de intervenție va efectua lucrări de reparație și / sau de înlocuire a unor piese defecte. Scopul serviciului de asistență rutieră este refacerea temporara a capacității de deplasare a vehiculului avariat pentru continuarea călatoriei.
• Costurile materialele folosite vor fi suportate de catre client.


2. Remorcare


• Este serviciul de transport al vehiculului avariat de la locul incidentului către cea mai apropiata unitate reparatoare. Echipa de intervenţie va prelua, încărca, transporta respectiv descărca și preda vehiculul avariat.
• Distanța de remorcare maxima este pe o rază de 100 km.


3. Transport pasageri


• Este serviciul de transport al pasagerilor aflaţi în vehiculul avariat, de la locul incidentului către cea mai apropiată unitate UR, de cazare, la domiciliu sau altă destinație. Acest serviciu se organizează numai împreună cu serviciul Remorcare.

 


J. PROCEDURĂ DE URMAT ÎN CAZUL UNUI EVENIMENT RUTIER

În cazul în care vehiculul care circulă pe un drum public suferă un eveniment care îi afectează capacitatea de deplasare CLIENTUL A24 trebuie să parcurgă următorii pași:

 

  • să depună toate eforturile pentru limitarea consecințelor evenimentului produs;
  • să efectueze un apel telefonic la numărul de telefon prestabilit pentru Asistența Rutieră A24
  • să furnizeze dispecerului următoarele informații:
  • numele și prenumele solicitantului
  • marca și modelul vehiculului, numărul de persoane aflate în vehicul
  • locul exact al incidentului
  • descrierea cât mai exactă a defecțiunii survenite
  • să respecte întocmai instrucțiunile date de dispecer.

 

Serviciile de asistență pot fi acordate numai la solicitare prin apelarea telefonică a Dispeceratul A24 la numerul de telefon 0372 122 268, apelabil din România.